Thursday, 21 January 2010

Sleeping With The Enemy

a random add on my msn messenger - DO NOT CLICK ON ANY OF THE LINKS

 

     TUNE OF DA DAY (ME) says:
*who's this?

NereidaLebeauxio8153@hotmail.com says:
*hey
  
  TUNE OF DA DAY says:
*hey, who's this?
NereidaLebeauxio8153@hotmail.com says:
*i'm 21/f your a male right?
    TUNE OF DA DAY says:
*im a robot with neither male or female counter-parts
NereidaLebeauxio8153@hotmail.com says:
*Ok, now you really lost me?? bot???
     TUNE OF DA DAY says:
*yep, made from the finest empty bean cans
NereidaLebeauxio8153@hotmail.com says:
*nice, I just got off work and finally got some time to relax which site did i msg you from again?
     TUNE OF DA DAY says:
*absolutely no idea, kinkyrobotsdothefunniestthings.com??

NereidaLebeauxio8153@hotmail.com says:
*I am a little busy right now, trying to upload some new pics to my photobucket if ya wanna check them out go
http://photobucket.com/DivaBabe4u tell me what ya think :-)
     TUNE OF DA DAY says:
*sure thing, right after I put my human skin in the wash, its getting a little dirty
NereidaLebeauxio8153@hotmail.com says:
*I know a way we can chat and have a better time.. do you have a cam?
    TUNE OF DA DAY says:
*yep in each ankle
NereidaLebeauxio8153@hotmail.com says:
*Well i don't do msn cam or any other cam because i have been recorded before... But i do know one site you can watch me on cam, that assures me no one records...
 
   TUNE OF DA DAY says:
*hahaha you crack me up, so whats this site called?
NereidaLebeauxio8153@hotmail.com says:
*Accept the invite, if you need the link again its
http://short.ie/e3hstu 

     TUNE OF DA DAY says:
*I dont suppose your a giraffe are you? I just have a thing for giraffes with their sexy long necks and the way they chew on leaves with a face that says “Check me out eating these leaves, Im the man…i mean.…giraffe”

NereidaLebeauxio8153@hotmail.com says:
*yes, ok

    TUNE OF DA DAY says:
*HAHAHA well im afraid my xtronium battery has reached critical levels and I need to go recharge as the cameras in my ankles wont work and the one in my left shoulder blade is only 1.3 megapixels
NereidaLebeauxio8153@hotmail.com says:
*Ya, these are some of the most recent,
http://photobucket.com/DivaBabe4u
     TUNE OF DA DAY says:
*guess wat im wearin
NereidaLebeauxio8153@hotmail.com says:
*I mean... Do you want to see me on my cam?
    TUNE OF DA DAY says:
*dont you wanna know wat im wearing?
NereidaLebeauxio8153@hotmail.com says:
*Ok go to
http://twurl.nl/tprjtr accept the invite on the page baby
     TUNE OF DA DAY says:
*hahahaha, funny how that address is different to the last one
NereidaLebeauxio8153@hotmail.com says:
*sweet, fill out the info ur info.. i can not wait for you to see me baby let me find something nice to wear
     TUNE OF DA DAY says:
*yea you do that, preferably a giraffe costume. btw u totally spoiled my setup wen i said 'guess wat im wearin' i was gonna say "nothing IM A DAMN ROBOT" but oh well
NereidaLebeauxio8153@hotmail.com says:
* Like a transformer robot??
     TUNE OF DA DAY says:
*was nice chattin but im off, hope u find sum1 else to send viruses to or take ur clothes off for, tip your waiters and never leave the hot water running, bye

2 comments:

Anonymous said...

holy shit man, thats messed up... got an invite the other day for my msn and i didn't know who it was so i hit accept, thinking it was one of my friends...well i ask who the person is today and they say the exact same shit they did to you

this robots email is: corinechua37@hotmail.com says

i actually found your blog because of the photobucket link this robot sent me...i googled it first..hahah stupid scammers!!

imjoey said...

OHGOD! silly robots all trying to give you viruses and shiz!
hahah you were being all cyborg to test it out!! the thing about the giraffes...that was kinda creepy, but made me laugh!:p